Tuesday, December 30, 2008

Kesedaran Pemilihan Tuala Wanita Yang Betul

Kesedaran pemilihan dan penggunaan tuala wanita yg betul adalah penting untuk kualiti hidup yg lebih baik. Penggunaan kertas recycle yang murah, kotor serta bertoksid dan bahan kimia yg diproses untuk pembuatan tuala wanita yg ada dipasaran pada masa ini dan digunakan untuk satu jangkamasa yg lama sebenarnya telah membawa kesan jangkitan faraj, keputihan, kelesuan, punca kanser pangkal rahim, fibriod, mengurangkan tahap kesuburan, radang pelvik dan bau yg tidak menyenangkan dan banyak lagi masalah berkaitan.

Love Moon sanitary pad telah memasuki pasaran 169 negara seluruh dunia, berteknologi tinggi menepati standard piawaian ISO 9001:2000 dan satu-satunya tuala wanita yg ada sijil sah halal bahan yg digunakan, jaminan insurans serta kelulusan makmal dari beberapa negara termasuk Singapura iaitu negara yg sangat sukar untuk menerima produk luar....Sila layari www.winalite.com untuk melihat demo segala kebaikan yg terdapat pd Love Moon. Bebas dari bakteria dan selesa dipakai, mempunyai pengudaraan yg baik, memperbaiki sistem pengedaran darah, menggalakkan metabolisme dan membantu detoksifikasi.

Selain daripada itu Love Moon bukan sanitary biasa kerana pita biru anion yg terdapat pd panty liner dan pad siang dan malam adalah pelbagai guna sebagai rawatan pemulihan sistem organ wanita untuk haid yg tidak teratur, masalah vigina, untuk discharge toksid, mengurangkan kepanasan badan spt demam, migrane, prostat, penyembuhan luka yg lebih cepat dan banyak lagi....Sekiranya anda berminat untuk mengetahui segala kelebihan Love Moon hubungi saya.(017-3484380)

No comments:

Post a Comment